SHEILA bersama produk keluarannya, Gloxina17”.
SHEILA bersama produk keluarannya, Gloxina17”.
Oleh Hafiz Ithnin


Kuala Lumpur: Sheila Ramlee Trading (Sheila Ramlee), pengeluar produk jus kesihatan wanita, Gloxina17” menyasarkan untuk menjual 20,000 kotak sehingga akhir tahun ini menerusi pelaksanaan kempen promosi dan penyertaan lebih ramai ejen.

Gloxina17” ialah jus minuman kesihatan yang membantu mengatasi masalah wanita khususnya keputihan yang kritikal, menderita senggugut dan haid tidak teratur, bau badan yang tidak menyenangkan, melancarkan pembuangan najis, menyuburkan sistem produktif wanita serta memberi kecergasan kepada wanita yang mempunyai gaya hidup aktif.

Pengasasnya, Sheila Ramlee berkata, Gloxina17” diformulasi dengan teknologi baru yang mengandungi sel stem ramuan epal yang memperbaiki dan memperbaharui sel kulit, malah mendapat sambutan memberangsangkan daripada pengguna dengan mencatatkan jualan sehingga lebih 1,000 kotak dalam tempoh tiga bulan sejak diperkenalkan, Jun lalu.

Beliau berkata, setakat ini, syarikat telah melantik 50 ejen dengan menawarkan pulangan pelaburan sebanyak 200 peratus bagi setiap kotak yang berjaya dijual.

“Kita menyasarkan 30 ejen baru dilantik sehingga akhir tahun ini bagi meluaskan lagi pemasaran di Malaysia, Singapura dan Brunei, sekali gus dapat membantu orang ramai khususnya suri rumah melalui perniagaan atas talian bagi menjana pendapatan tambahan.

“Selain itu, produk kami juga boleh didapati di pasaraya besar Giant, TESCO, Mydin dan AeonBig menerusi RY Saloon di seluruh negara dan juga secara atas talian bagi memudahkan orang ramai membeli Gloxina 17”,” katanya kepada Bisnes Metro di sini, baru-baru ini.

Gloxina 17” dijual pada harga promosi RM84 sekotak yang mengandungi 15 sachet. Produk itu juga sesuai digunakan wanita seawal usia 17 tahun dan ia mengandungi ramuan makanan sunah seperti delima, habbatussaudah dan kurma yang patuh syariah.

Ramuan lain ialah ekstrak strawberi, kacip fatimah, manjakani, pegaga, kolagen, pueraria mirifica, acai beri, pueraria lobata dan guarana.

Sheila berkata, ketika ini, syarikatnya mengadakan Kempen Beli dan Menang bermula 1 Ogos hingga 31 September ini yang menawarkan hadiah utama wang tunai RM3,000.

“Selain itu, bagi pembeli atas talian mereka boleh mendapat potongan harga sehingga 30 peratus sehingga 30 September ini. Untuk maklumat lanjut boleh melayari www.gojess17.com atau Instagram gloxina17” dan Facebook Gloxina17”, katanya.

Artikel ini disiarkan pada : Jumaat, 11 September 2015 @ 6:22 AM