KAKITANGAN Lembaga TH Azza Maria Azmardi menunjukkan Laman Web THiJARI.
KAKITANGAN Lembaga TH Azza Maria Azmardi menunjukkan Laman Web THiJARI.
HMBisnes

SEIRING perkembangan Revolusi Industri 4.0, Tabung Haji (TH) tampil dengan platform perkhidmatan dalam talian yang memudahkan lebih sembilan juta pendepositnya.

Menerusi laman web https://www.thijari.com.my, pendeposit boleh menyemak akaun, mencetak penyata serta menguruskan pindahan wang, perkhidmatan haji dan Kelab TaHa (Kelab Tabung Haji) secara dalam talian.

Pengarah Urusan Kumpulan dan Ketua Pegawai Eksekutif TH, Datuk Nik Mohd Hasyudeen Yusoff berkata, TH sentiasa memperkenalkan inisiatif baharu untuk menyediakan perkhidmatan nilai tambah kepada pendeposit.

Menurutnya, menerusi platform terbaharu ini, TH berkolaborasi bersama bank tempatan selain mempunyai lebih 10,000 titik sentuh rakan strategik seluruh negara yang membolehkan pendeposit melakukan transaksi tanpa perlu hadir ke kaunter TH.

“TH perlu lebih agresif menyediakan perkhidmatan berteknologi untuk kekal relevan. Sebanyak 45 peratus pendeposit adalah generasi muda yang mahir dengan teknologi terkini.

“Gabungan ini mempunyai jangkaan tinggi dan kehendak mereka wajar diberikan pertimbangan untuk meluahkan pandangan atas perkhidmatan yang diberikan,” katanya ketika berucap dalam Majlis Pelancaran Platform Perkhidmatan Digital THiJARI di sini, semalam.

Sempena pelancaran itu, TH memperkenalkan Kempen #simpandaftardanmenang untuk menarik minat orang ramai menyimpan selain mendaftar haji.

Antara hadiah ditawarkan adalah pakej umrah dan wang tunai RM300,000 dengan syarat membuka akaun atau menambah simpanan RM5,000 serta mengekalkan jumlah simpanan untuk tempoh kempen dari Mei hingga Julai ini.

Artikel ini disiarkan pada : Khamis, 6 Februari 2020 @ 7:20 AM